Antònia Font consolida amb Batiscafo Katiuscas una molt personal i intransferible visió del pop dins un univers musical i temàtic propi, explorat amb ironia domèstico-galàctica per "astronautes rimadors" i "turistes del futur", que naveguen per móns ideals i paisatges inventats. El disc, el cinquè de la seva carrera, està cridat a convertir-se en un dels fenomens musicals de l'any en català.
L'Auditori comença així el seu primer cicle de músiques populars, que ve a suplir la tasca que habitualment desenvoupava la sala L'Espai de la Travessera de Gràcia de Barcelona. El tancament d'aquest emblemàtic equipament ha suposat el trasllat de les activitats musicals que s'hi programaven a una de les tres sales de L'Auditori.
Mariem Hassan
D’altra banda, el divendres 31 de març la saharaui Mariem Hassan, una de les veus més representatives de la música haul tradicional del Sàhara, protagonitzarà el segon concert d’aquesta nova línia de programació de Músiques Populars a L’Auditori. Acompanyada de dues guitarres elèctriques i de dos tambors tebal (patrimoni exclusiu de les dones saharauis i que toquen assegudes a terra), Mariem Hassan reivindica la dignitat d’un poble que intenta mantenir una veu pròpia i el seu dret a existir.