Sense Sal i Talco a l'Acampada Jove

Sis bandes s'incorporen al festival politicomusical de les JERC que se celebrarà del 14 al 16 de juliol

| 19/05/2016 a les 14:59h
Arxivat a: Enderrock, ebri knight, la terrasseta de preixens, montblanc, acampada jove, son de la chama, sense sal, lagrimas de sangre, talco
Talco, Lágrimas de Sangre, Ebri Knight, La Terrasseta de Preixens, Sense Sal i El Son de la Chama se sumen al cartell de la 21a edició de l'Acampada Jove, que tindrà lloc a Montblanc la tercera setmana de juliol.


L'Acampada ha anunciat sis grups més per al cartell d'enguany. El Son de la Chama presentaran el seu segon àlbum, Somos (Kasba Music, 2016), mentre que els italians Talco tornen al festival de Montblanc per lluitar contra el feixisme a ritme de ska-punk. Ebri Knight també repetiran a l'Acampada Jove i compartiran escenari amb tres nous debutants: la fusió dels targarins La Terrasseta de Preixens, els maresmencs i barcelonins rapers Lágrimas de Sangre i el pop vallesà de Sense Sal

En total, ja són 15 les bandes que protagonitzaran la 21a edició del festival politicomusical que organitzen les Joventuts d'Esquerra Republicana: Aspencat, Auxili, VaDeBoAtupa, Oques Grasses, Buhos, AnimalMiquel del Roig i  La Barraca

La 21a edició de l'Acampada Jove se celebrarà a la capital de la Conca de Barberà del 14 al 16 de juliol. Els abonaments ja estan a la venda a un preu de 44 euros al seu web.

Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais