Compte enrere per al 10è Vijazz Penedès

Anunciem els guanyadors de dos passis VIP dobles per al festival!

| 22/06/2016 a les 14:59h
Arxivat a: 440Clàssica&Jazz, festivals, vijazz, penedès, vilafranca del penedès
El Banc Sabadell Vijazz Penedès celebrarà una edició d'aniversari de l'1 al 3 de juliol. Els vins i caves de la comarca conciliaran amb la música d'artistes com Richard Bona, Eva Fernández Group i Dee Dee Bridgewater. A Enderrock.cat hem sortejat 2 passis VIP dobles per assistir-hi i en aquesta notícia anunciem els guanyadors! 

Richar Bona. Foto: Arxiu Vijazz

De l'1 al 3 de juliol el jazz impregnarà els carrers de Vilafranca del Penedès acompanyat dels vins i caves de la comarca. El cartell de la desena edició compta amb noms internacionals i nacionals que estan a l'ordre del dia del gènere: Dee Dee BridgewaterRichard BonaGogo PenguinManu Katché Unstatic, Ibrahim MaaloufWom Trio i Eva Fernández Group. A més, per celebrar la primera dècada, el festival incorpora tres noves seus i teixirà complicitats amb entitats locals. 

A Enderrock.cat sortejàvem dos passis VIP dobles per assistir a la 10a edició del Vijazz Penedès. L'abonament garanteix cadira amb bona visibilitat per a totes les actuacions i un pack de degustacions de vins. Els guanyadors són Cristina Riambau i Xavier Laguna. 

Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais