Festivals

Hora del Joglar, Boikot i Doctor Prats al cartell de l’Acampada Jove

Noves confirmacions del festival que se celebrarà a Montblanc el 13, 14 i 15 de juliol de 2017

| 30/03/2017 a les 12:43h
Especial: Festivals
Arxivat a: Enderrock, Roba Estesa, Aspencat, Mellow Mood, Doctor Prats, Hora del Joglar, Boikot, Xeic, acampada jove
Imatge il·lustrativa
Aquest matí l'Acampada Jove ha donat a conèixer a través de les xarxes socials quatre noves incorporacions al cartell: Hora de JoglarMellow MoodBoikot i Doctor Prats són els nous grups confirmats per a la 22a edició del festival.

Les noves incorporacions s'uneixen als ja anunciats Roba EstesaXeic i Aspencat.



Per tercer any consecutiu, el grup terrassenc Doctor Prats tornarà a l’Acampada Jove amb la gira Festibal Tour! Guanyadors del Premi Enderrock 2017 a la millor cançó de pop-rock per votació popular per "Ara", el grup torna disposat a fer vibrar de nou el públic.

Arribats d’Itàlia, Mallow Mood ompliran per primera vegada l’escenari de Montblanc amb el seu reggae característic. Un altre dels confirmats és Boikot, grup caracteritzat pel compromís social i el missatge polític de les seves cançons, que donaran a l'Acampada el punt més reivindicatiu. Per últim, Hora de Joglar presentaran el seu nou àlbum, Present, tot just sortit del forn aquest mes de març.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais