Festivals

Hora de Joglar, al Canet Rock amb ball massiu

El festival anuncia la darrera incorporació amb un xou al barri de Gràcia

La cita sorpresa mostra una coreografia multitudinària que es ballarà el 2 de juliol a Canet de Mar

| 20/04/2017 a les 19:30h
Especial: Canet Rock
Arxivat a: Enderrock, mestissatge, Canet Rock, festivals, Hora de Joglar
Hora de Joglar
Hora de Joglar | Xavier Mercadé
El Canet Rock ha anunciat aquesta tarda la darrera incorporació sorpresa al seu cartell, Hora de Joglar. El grup d'Argelaguer acaba de publicar el seu segon disc, Present (RGB Suports, 2017), tota una declaració d'intencions que emmarca la banda entre tradició i ball. 

Precisament el ball serà una de les claus de la seva actuació a Canet de Mar el proper 2 de juliol. És per això que la banda ha donat a conèixer la seva presència al festival presentant una coreografia massiva en un concert als Jardinets de Gràcia, a Barcelona, perquè els assistents l'aprenguin i puguin ballar-la plegats.

Hora de Joglar se sumen a un cartell que ja integren Txarango, Els Amics de les Arts, Sopa de Cabra, Jarabe de Palo, Zoo, La iaia, Doctor Prats, Itaca Band, Gossos, Buhos, Miquel del Roig i Dj Ernest Codina.


FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais