Actualitat

Tot preparat per a l'EDR Balears

El Grup Enderrock presenta una nova revista multimèdia sobre l’actualitat musical illenca

La nova capçalera es podrà llegir quinzenalment

| 25/05/2017 a les 13:44h
Especial: Actualitat
Arxivat a: Enderrock, corporatives
Imatge il·lustrativa
El Grup Enderrock presenta una nova revista multimèdia sobre l’actualitat musical illenca. La publicació digital, anomenada EDR Balears, es podrà llegir quinzenalment i inclourà continguts interactius amb estrenes musicals en exclusiva, entrevistes, novetats discogràfiques, videoclips i l'agenda cultural de la setmana. 

El llançament de l’EDR Balears es complementa amb l’edició illenca del Sona9, el concurs de grups emergents en català, i la revista mensual Enderrock, que al juliol dedicarà un número especial + CD a l’escena musical de les Illes Balears, a més del diari digital Enderrock.cat i el setmanari EDR. La nova capçalera es trametrà gratuïtament i de manera inicial a 75.000 adreces seleccionades de mailing –10.000 a les Illes Balears–, i s’hi podrà subscriure tothom que ho sol·liciti.
 
El Grup Enderrock vol continuar així sent líder del mercat, i aposta per EDR Balears com a plataforma indispensable per a la promoció i reflexió al voltant de l’escena musical illenca. A més, la voluntat és seguir treballant en aquest format per tal que, en els propers mesos, també es llenci una nova capçalera digital dedicada a la música valenciana.

La presentació oficial de la nova capçalera serà demà divendres 26 de maig a les 13 h, a l’espai cultural Rata Corner de Palma, on es farà el llançament del primer número. A l’acte de presentació de l’EDR Balears haurà presents el director editorial del Grup Enderrock, Lluís Gendrau; el coordinador de l’EDR Balears, Pere Bestard, i el director general de cultura del Govern de les Illes Balears, Joan Català. La presentació es tancarà amb una actuació del grup Posidònia, el nou projecte de Marta Elka i Toni Pastor, que publicarà els propers dies el segell Blau.

Trobareu l'EDR Balears a: Web | Facebook | Twitter

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais