estrena

Èric Vinaixa canta a la realitat identitària catalana

Una setmana abans de l'11 de setembre estrenem "Dies de llum", avançament del proper disc 'Caos a mig camí'

| 04/09/2017 a les 15:00h
Arxivat a: Enderrock
Èric Vinaixa
Èric Vinaixa | Pep Daudé
El tercer àlbum en solitari d’Èric Vinaixa (ex-Rodamons) gira al voltant del que considera que és l’equador de la vida, els 40 anys. Caos a mig camí (Picap, 2017) sortirà a l'octubre, però a Enderrock.cat estrenem un avançament que està d'actualitat: a "Dies de llum" el músic treu el seu costat més rocker "per plasmar la realitat d'un país que ha perdut la por de dir el que pensa", explica.

"Dies de llum" sortirà com a bonus track del seu proper àlbum, i de ben segur que serà un bon himne per a dues dates assenyalades a Catalunya, l'11 de setembre i l'1 d'octubre. El músic comenta que "Dies de llum" ha estat concebuda com "el cant a la llibertat d'un poble que aspira a expressar-se lliurement per poder plasmar el seu sentir; una cançó que parla de democràcia, de voluntat de futur, de sentiment col·lectiu i d'amor a la nostra història nacional".

 

COMENTARIS

Es podia haver pentinat una mica

Anònim, 04/09/2017 a les 18:12

Es podia haver pentinat una mica, o si l'han despentinat per la foto s'han passat,
Es just això, un comentari.

Fot-li!!!

Albalate Errante!, 04/09/2017 a les 18:31

Èric!!! Felicitats!!! M'agrada musicalment i en contingut ;-)
Sort

pentinat

Anònim, 04/09/2017 a les 20:19

Doncs jo penso que et fotis el teu comentari del pentinat on puguis, és just això, un comentari.
La cançó, per cert, molt maca.

Molt bo

Pitu2, 04/09/2017 a les 22:12

Un gran tema. L'Èric demostra que un himne pot ser alegre com la revolució dels somriures, que no cal que sigui solemne i trascendental

Boníssim!!

Carles Tarragona, 05/09/2017 a les 00:46

Boníssim!!! Rock amb contingut i compromés!
Felicitats Èric Vinaixa. Falta més gent com tu.

Vinaixa 100%

Teresa Arnal, 05/09/2017 a les 07:17

Una peça esperançadora,, plena de llum i de força, un cant singular i especial! Porta impresa la seva marca personal, el to tan Vinaixa que a tants i tantes ens fa somiar! Et felicito! Ah i a mi el cabell i la foto sencera m'encanta!

Himne

Anònim, 05/09/2017 a les 12:51

Es una cancó amb molta força, m'agrada! També m'agrada el seu cabell pero sobretot m'agrada ell

dies de llum

Anònim, 05/09/2017 a les 13:08

Graaaaaaaaaaaaan Èric Vinaixa!!!!!!
Aquest hauria de ser l'himne del moment.
M'encanta quan diu "revolució dels somriures". Pell de gallina!!!

dies de llum

Anònim, 05/09/2017 a les 13:34

Graaaaaaaaaaaaan Èric Vinaixa!!!!!!
Aquest hauria de ser l'himne del moment.
M'encanta quan diu "revolució dels somriures". Pell de gallina!!!

dies de llum

Anònim, 05/09/2017 a les 14:40

Graaaaaaaaaaaaan Èric Vinaixa!!!!!!
Aquest hauria de ser l'himne del moment.
M'encanta quan diu "revolució dels somriures". Pell de gallina!!!

Molt bona

Anònim, 05/09/2017 a les 14:58

Molt bona la cançó com totes les que fa.

dies de llum

Anònim, 05/09/2017 a les 15:32

Graaaaaaaaaaaaan Èric Vinaixa!!!!!!
Aquest hauria de ser l'himne del moment.
M'encanta quan diu "revolució dels somriures". Pell de gallina!!!

Aviat tornarem al Lunatic.

Anònim, 05/09/2017 a les 18:18

M'encantaaa!! I el seu cabell també. :)

ebrencs

Anònim, 06/09/2017 a les 00:01

Los ebrencs estem orgullosos de l'Èric Vinaixa. Quan se'l necessita sempre hi és.
Gràcies xeic!!!

flixanca

Anònim, 06/09/2017 a les 11:10

Ohhh quin himne més guapo!!!
Espero que la toqui a Flix el dia 10.
I ens encanta el seu cabell !!!!!!!

vicky

Anònim, 06/09/2017 a les 16:53

com m'agrada quan aquest tio es posa rockero i com m'agrada quan defensa el nostre pais.
Visca Catalunya lliure! Guanyarem!

vicky

Anònim, 06/09/2017 a les 19:32

com m'agrada quan aquest tio es posa rockero i com m'agrada quan defensa el nostre pais.
Visca Catalunya lliure! Guanyarem!

aa

Anònim, 07/09/2017 a les 00:53

vinaixa rules! crack

Con carinyo

Emma i Quim, 07/09/2017 a les 11:07

Molt bona la canço molt significativa se enganxa molt me agrafede i es alegre i reindicativa com est tu segu sera un exit te lo desitjem com molt carinyo Emma i Quim i visva catalunya. I molt de exitos al final sere. Una fan teva jejejje

Dies de llum

Carbó, 07/09/2017 a les 21:32

Molt BON tema de L' Eric , BON messatje per somiar i canta al 4 vents!!! Pot convertirse amb un himne Per TOT un país collonut i valent!!! Enhorabona Vinaixa ... Molta SORT!!!

indignat

Anònim, 08/09/2017 a les 15:44

Perque aquesta canço no esta sonant per tot arreu? sempre han de ser els txarangos i els de sempre?
endavant propostes valentes com la del Eric Vinaixa, sense pels a la llengua.
Visca CATALUNYA LLIURE!!

himne

himne, 10/09/2017 a les 14:44

ja tenim himne!! oleeeeee oleeeee

LEMY

lemy, 13/09/2017 a les 20:37

BRUTAL!!! EMOCIONANT!!! SOM UN POBLE BATEGAAAAAAAAAAAAAAAAAAANT!!!!

Boníssim

Anònim, 16/09/2017 a les 13:24

Bo, molt bo. Millor que jugant de davanter jajajajaja!!!

tap

Anònimtxiki, 18/09/2017 a les 14:14

Pell de gallina al Tarraco Arena! Ets un GRANDE ERIC VINAXA!!