actualitat

Neix el cicle Pértiga Sessions per impulsar projectes amb veu de dona

Marta Knight, ¡Viva la Novia! i Kelly Kapøwsky inauguraran el cicle el 30 de setembre

| 18/09/2017 a les 14:16h
Arxivat a: Enderrock, ¡Viva la novia!, Marta Knight, dones, Pértiga Sessions, Kelly Kapøwsky, Sidecar
Marta Knight
Marta Knight | Marta Vinardell
El talent femení de Barcelona ha trobat un espai doble on donar-se a conèixer. Si el passat mes de març naixia l'agència de contractació i management Pértiga Music, amb la intenció d'impulsar projectes en què les dones portin el pes musical, ara s'afegeixen a la iniciativa les Pértiga Sessions. Des del folk fins a l'electrònica, passant pel pop-rock o la fusió d'estils, la voluntat d'aquestes sessions és mostrar la diversitat d'estils de la música feta per dones.

La primera edició tindrà lloc el proper dissabte 30 de setembre a la sala Sidecar de Barcelona, en una festa amb tres bandes i molt de girl power a l'escenari. Marta Knight, la nova promesa del folk alternatiu, i ¡Viva la Novia!, amb el seu indie pop vitalista i addictiu, seran l'aportació del roster de Pértiga Music. Tanquen el cartell unes convidades molt especials: les també barcelonines Kelly Kapøwsky, que inundaran la sala amb les seves melodies cristal·lines i atmosferes lluminoses.

Les entrades es poden comprar a través del web de Sidecar.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais