Estrena

La Mano del Marciano truca a la Terra amb el seu nou disc

El disc serà presentat a la sala Sidecar el proper 7 d'abril

| 20/02/2018 a les 10:30h
Arxivat a: Enderrock, Indie, Mano del Marciano, pop, estrena
La Mano del Marciano
La Mano del Marciano | Arxiu del grup
Dios los cría y ellos se asustan (autoeditat, 2018) és el nom del nou disc de La Mano del Marciano, que ja està disponible a Spotify i serà presentat el proper 7 d’abril a la sala Sidecar de Barcelona.

Es tracta del primer àlbum d'estudi de la banda, que neix de les composicions del cantant Andreu Peral i es consolida amb el talent dels guitarristes Guillem Cellejón i, quan els seus altres compromisos musicals li ho permeten, Marcel Bagés. Genís Bagés a la bateria, Julian López als teclats i Aleix Meix amb el seu baix completen la formació que ha estat imprescindible per la realització del disc.

El disc consta de cinc peçes musicals plenes de vitalitat, gratitud i esperança que relaten la convivència amb aquelles persones que tots ens podem trobar en el nostre di a dia. Aparcant les etiquetes i els prejudicis, les melodies la La Mano del Marciano pretenen fe-nos protagonistes dels seus relats que ens transportaràn fins el seu planeta on l'indie-pop és la principal referència amb algunes pinzellades puntuals d'altres fonts musicals.

 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais