actualitat

Mediterràniament, 10 temes per a 10 estius

L'anunci estival d'Estrella Damm 2018 fa un repàs de totes les cançons que han sonat els darrers 10 anys

El tema d'aquesta temporada és "The Place to Stay" de Toni M. Mir

L'estiu d'anunci de The Sey Sisters

| 11/06/2018 a les 14:00h
Especial: Llistes
Arxivat a: Enderrock, The place to stay, Michelle Jenner, Mediterràniament, Estrella Damm, actualitat, Oriol Pla
Fotograma de l'anunci d'Estrella Damm 2018
Fotograma de l'anunci d'Estrella Damm 2018 | Arxiu Estrella Damm
Fa deu anys que Estrella Damm va inaugurar una tradició: posar banda sonora als nostres estius. Des del "Summercat" de 2009, cada any la seva campanya publicitària d'estiu ha posat de moda una cançó i els artistes que l'havien interpretada. Aquest any és el torn de "The Place to Stay" de Toni M. Mir, que s'encarrega de fer brillar l'essència 'Mediterràniament' en un curtmetratge dirigit per Dani de la Torre. Al videoclip hi apareixen els actors Oriol Pla i Michelle Jenner interpretant dos cantants de versions a la recerca de complir el seu somni, compondre un tema propi.

L'anunci d'enguany, titulat Àlex i Júlia, no només afegeix un nou tema a la llista de clàssics d'Estrella Damm, sinó que fa un repàs de totes les cançons que han sonat en els deu anys d'anuncis de la campanya. Amb el retorn de Formentera com a paisatge, que va ser la localització de l'anunci del 2009 amb "Summercat" de Billie The Vision & The Dancers, l'anunci s'endinsa en l'essència 'Mediterràniament'. La marca de cervesa ha fet sonar des d'artistes catalans com Love of Lesbian amb "Fantastic Shine" o Ramon Mirabet amb "Those Little Things" fins a bandes internacionals com The Triangles o Herman Düne

Vols fer memòria dels últims deu estius Estrella Damm?


COMENTARIS

Anima I

Tere Octubre, 22/06/2019 a les 22:16

Aquest any us heu superat. És fantàstic el vostre anunci.
Moltes felicitats a l'equip creatiu.
Espero poder veure' n molts més.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais