Fa deu anys que Estrella Damm va inaugurar una tradició: posar banda sonora als nostres estius. Des del "Summercat" de 2009, cada any la seva campanya publicitària d'estiu ha posat de moda una cançó i els artistes que l'havien interpretada. Aquest any és el torn de "The Place to Stay" de Toni M. Mir, que s'encarrega de fer brillar l'essència 'Mediterràniament' en un curtmetratge dirigit per Dani de la Torre. Al videoclip hi apareixen els actors Oriol Pla i Michelle Jenner interpretant dos cantants de versions a la recerca de complir el seu somni, compondre un tema propi.
L'anunci d'enguany, titulat Àlex i Júlia, no només afegeix un nou tema a la llista de clàssics d'Estrella Damm, sinó que fa un repàs de totes les cançons que han sonat en els deu anys d'anuncis de la campanya. Amb el retorn de Formentera com a paisatge, que va ser la localització de l'anunci del 2009 amb "Summercat" de Billie The Vision & The Dancers, l'anunci s'endinsa en l'essència 'Mediterràniament'. La marca de cervesa ha fet sonar des d'artistes catalans com Love of Lesbian amb "Fantastic Shine" o Ramon Mirabet amb "Those Little Things" fins a bandes internacionals com The Triangles o Herman Düne.
Vols fer memòria dels últims deu estius Estrella Damm?