Videoclip

«Colps de puny», el nou clam de Pupil·les contra l'assetjament masclista

El grup de hip-hop valencià ha publicat la cançó acompanyada d'un videoclip dirigit per Albert Montón

Hip-hop d'arrels valencianes

| 25/06/2018 a les 13:40h
Especial: Actualitat
Arxivat a: Enderrock, Pupil·les, Colps de puny, actualitat, videoclip
La formació valenciana de hip-hop Pupil·les acaba de publicar una nova cançó acompanyada d'un potent videoclip. A "Colps de puny" el grup diu prou a l'assetjament masclista a ritme de hip-hop electrònic, i serveix de banda sonora per al curtmetratge d'Albert Montón i produït per Enrique Viciano (Buen Paso Films) que du el mateix nom que la cançó i que s'estrenarà després de l'estiu.


En paraules del trio, la cançó vol reflectir "l'assetjament que patim les dones diàriament fruit de la societat patriarcal en què ens ha tocat viure". Animen qualsevol dona a dir prou perquè: "No volem que opinin dels nostres cossos quan no ho demanem, no volem que se’ns valori només pel nostre físic, no volem que cap dona se senti humiliada ni maltractada per cap home. Mai més. Volem caminar pel carrer tranquil·les, segures i lliures".

La cançó s'ha gravat a Atomic Studio, el mateix lloc on Pupil·les ja van gravar i produir el seu segon treball, Les silenciades (2017). Els propers concerts de la banda seran a Barcelona en el marc del Barna So (30 de juny), al festival Canet Rock de Canet de Mar (7 de juliol) i al festival Paupaterres de Tàrrega (13 de juliol).
 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais