Actualitat

Enderrock rep el reconeixement a 25 anys de trajectòria a la Nit de les Revistes i la Premsa en Català

La Federació d'Associacions d'Editors de Premsa, Revistes i Mitjans Digitals va celebrar la XVIII edició d'aquesta gala

| 28/06/2018 a les 11:40h
Especial: Actualitat
Arxivat a: Enderrock, premis, actualitat, corporatives, appec, enderrock
Lluís Gendrau recull el reconeixement pels 25 anys d'Enderrock
Lluís Gendrau recull el reconeixement pels 25 anys d'Enderrock | Jordi Play
Aquest dimecres es va celebrar una nova edició de la Nit de les Revistes i la Premsa en Català. Entre els guardonats d'aquest any hi ha el Setmanari de l’Alt Empordà, el digital Eltravesser.cat, la revista El Món d’Ahir, la periodista Patrícia Plaja, el programa FAQS de TV3 i el diari escocès The National.

També van rebre reconeixement pel seu 25è aniversari la revista El Salí, el setmanari Nova Conca (de la Conca del Barberà) i Enderrock. L'APPEC va dedicar aquestes paraules a la nostra trajectòria: "La revista Enderrock va veure la llum l'any 1993 sota el lideratge del periodista Lluís Gendrau, i des d'aleshores s'ha consolidat com una publicació de referència en el panorama musical català. La revista, de periodicitat mensual, ja té 277 números publicats i es complementa amb altres canals. El Grup Enderrock també entrega anualment els Premis de la Música Catalana".

Foto de família de la Nit de les Revistes 2018. Foto: Jordi Play

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Stinus Vidal
Stinus Vidal | Sergi Paramès
Estrenem el videoclip de "Canvis", la cançó que posa nom al primer disc de StinusVidal | El primer concert de presentació serà a la [2] de l'Apolo el 20 de desembre
Imatge il·lustrativa