festivals

Maridatges d'èxit al Festival Essències

La tercera d'edició se celebrarà els dies 25 i 26 d'agost a Montblanc

Hi participaran Andrea Motis, El Senyor Peix i Adala & The Same Song Band

| 18/08/2018 a les 10:00h
Especial: Actualitat
Arxivat a: Enderrock, festivals, Essències, Andrea Motis, adala & the same song band, El Senyor Peix, Dr Calypso, La Vella, montblanc
Adala
Adala | Marta Vilardell
Quan escoltem un disc d'un grup musical utilitzem l'oïda, quan acudim a un concert hi afegim la vista, i en plantar-nos al Festival Essències un tercer sentit se suma a aquest combinat sensorial: el gust. La tercera edició de la cita, que se celebrarà els dies 25 i 26 d'agost al municipi de Montblanc, aposta per combinar les actuacions musicals de grups destacats amb els vins i la gastronomia local.

La nit de dissabte 25 d'agost el maridatge serà amb una mostra de vins amb DO Conca de Barberà, que es podran degustar acompanyats dels temes d'Andrea Motis Quartet, La Vella DixielandYacine BelahceneStromboli Jazz Band, un repertori de jazz amb bandes que tenen una llarga trajectòria musical. L'endemà, el dia 26, l'ambient agafarà gust de cervesa artesana, ja que hi actuaran Dr. Calypso, Pablo Hasél, Adala & The Same Song Band, El Senyor Peix i el DJ madrileny Miguel Caamaño

A més, a l'edició d'enguany també hi haurà activitats per a tots els públics, com un taller de percussió brasilera amb materials reciclats o un taller d'aromateràpia, així com una sessió de maridatge de vins i tapes.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais