sons

L'eclecticisme inquiet de Clàudia Cabero

La barcelonina és una de les quatre finalistes del Concurs Sons de la Mediterrània 2018

La final se celebrarà el proper 4 d'octubre a la Fira Mediterrània de Manresa

| 27/08/2018 a les 18:00h
Especial: Concurs Sons
Arxivat a: Enderrock, Claudia Cabero, Sons de la Medterrània, Concurs Sons 2018
Clàudia Cabero
Clàudia Cabero | Arxiu Sons de la Mediterrània
El Concurs Sons de la Mediterrània ja té els quatre finalistes que actuaran a la Taverna de la Fira Mediterrània de Manresa el proper 4 d'octubre per a decidir el guanyador de l'edició d'enguany. Les propostes que es disputaran la victòria seran Clàudia Cabero, Electrogralla, Heura Gaya i Menut

Nascuda a Barcelona, Clàudia Cabero prové d'una família de músics i combina la seva formació professional com a arquitecta amb una vocació inquieta com a cantant. Per això, el 2016 va decidir construir un repertori eclèctic que va des d'estàndards de jazz al fado, tant amb versions com amb cançons pròpies. El seu formats'ha vist ampliat recentment, convertint-se en un trio: Guillem Aguilar al baix i les cordes i Sandra Monfort, amb la guitarra. 


FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais