Videoclip

Ciclisme per l'Empordà amb Illa Carolina

Estrenem el videoclip de la cançó "No em parlis de pactes"

Illa Carolina encara són feliços

| 08/10/2018 a les 18:00h
Especial: Estrenes
Arxivat a: Enderrock, videoclips, Empordà, Illa Carolina, estrenes, videoclip
Avui estrenem el nou videoclip d’Illa Carolina, "No em parlis de pactes", cançó que forma part del tercer disc del grup, Bellavista (DiscMedi, 2017). L'àlbum és una celebració del procés de maduració, en què rememoren i col·leccionen experiències. L'escenari del videoclip és l'idíl·lic paisatge de l'Empordà, on les dues protagonistes del vídeo es troben tot passejant en bicicleta.


Les dues noies protagonistes, sense conèxier-se de res, connecten i una deicideix abandonar la seva ruta per seguir l'altra, desempallegant-se de pors. 'He après a ser valenta', diu la tornada, i la cançó va precisament d'això. Tal com explica la compositora Carol Badilla, "el tema parla de quan trobes algú amb qui t'atreveixes a viure, a sortir de les teves pors, però alhora et trobes que al final hi ha una mica de desengany".

El videoclip, amb una marcada reivindicació femenina, està protagonitzat per les actrius Júlia Llonch Abella i Txell M. Reina amb la direcció de Núria Nia, amb els municipis de Jafre i l’Estartit i el paisatge increïble de les Illes Medes com a fons.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais