estrenes

Mocs, saliva i glòbuls vermells en el particular viatge de Xiula

Estrenem la cançó i el videoclip de "Dintríssim", un viatge per les profunditats del cos humà

La formació infantil llançarà el seu proper àlbum el 19 d'octubre

| 18/10/2018 a les 11:00h
Especial: Estrenes
Arxivat a: Enderrock, estrena, públic familiar, Xiula, estrenes, infantil, Dintríssim
Xiula
Xiula | Arxiu grup
Conèixer-se a un mateix no és una tasca fàcil, per això més val començar a explorar-se des de petit. Cal saber on va a parar la verdura i el peix que menges, per què et pica el cap quan tens polls o els beneficis i inconvenients de menjar un bon pastís. Si tens el cap ple de dubtes, Xiula pot donar-te algunes respostes per tal de millorar en aquest procés d'autoconeixement, ja que el grup estrena la cançó "Dintríssim", un viatge per l'interior de l'organisme. 

Aquest tema, tal com expliquen els membres del grup, s'endinsa "en les mucoses, els glòbuls vermells i el confeti salival" per mostrar a petits i grans com funciona el cos humà. Xiula explica que l'audiovisual va ser gravat amb un pla seqüència a la Central del Circ i que "no hi havia possibilitat d'error" perquè no tenien mudes de recanvi per repetir el clip.  


Aquest viatge per les profunditats de l'organisme humà s'inclou a l'àlbum que la formació estrenarà aquest divendres 19 d'octubre i que portarà el mateix nom que la cançó, Dintríssim (autoeditat, 2018). El nou disc del grup de públic familiar pretén mostrar la necessitat d'aturar-se davant el brogit exterior per centrar l'atenció en un mateix. L'excés de sucre, el bullying, l'addicció a les pantalles o les maneres d'estimar-se són algunes de les temàtiques que contindrà el seu tercer treball discogràfic, que continua amb una línia pedagògica que no només va dirigida als més petits de la casa. Xiula reivindica que la seva música pot tenir diverses lectures i que persones de totes les edats en poden aprendre.


La presentació en directe de Dintríssim es realitzarà el proper 10 de novembre a la sala Apolo en una sessió matinal, tot i que no serà l'única oportunitat per veure'ls. A la formació encara li queda un octubre ple de cites amb l'espectacle La festa del temps, una proposta teatral i musical que realitzen juntament amb Mariona Tolosa.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais