la tria

Sir Joan: «Quan necessito estar a totes, una bona dosi de Gorillaz sempre va bé»

L'instagramer escull Gorillaz, Joan Colomo i La M.O.D.A com els artistes que han marcat la seva vida

Zinteta: «El que fa Tribade és intentar trencar el mur que ens impedeix ser lliures»

| 23/10/2018 a les 14:05h
Especial: Llistes
Arxivat a: Enderrock, Joan Colomo, Gorillaz, Sir Joan, Instagram, La Tria
Sir Joan
Sir Joan | Arxiu Sir Joan
Sir Joan ha fet d'Instagram la seva eina de comunicació predilecta. Gairebé 40.000 persones segueixen amb devoció els vídeos d'aquest referent millennial que, amb un humor hater sense límits, també ha conquistat els lectors d'Adolescents.cat. L'instagramer ens revela la llista musical que ha marcat la seva particular manera de viure la vida. 

 

1. Cançó de la teva adolescència.
"Walking disaster", de Sum 41.


"L’skate i la meva adolescència van anar molt de la mà. Blink 182, Macklemore, Sum 41... Aquesta cançó és bonica i em produeix un flashback positiu cap a la ESO, els companys de classe, les excursions. Good remembers."
 
2. Cançó que mai imaginaríem que t'agrada. 
"Querido Tommy", de Tommy Torres


"Tinc un costat fosc musical, crec que la pitjor és aquesta de Tommy Torres, me la sé de dalt a baix."
 
3. Cançó que defineix millor la teva amistat amb la Juliana. 
"Puff, el drac màgic", de The Penguins.


"Uf... li vaig preguntar i no vam arribar a cap conclusió. Quan estem junts escoltem molta música catalana: Amics de les Arts, Manel, però crec que la que més ens representa es aquesta cançó popular."

4. Cançó del concert d'Operación Triunfo amb la qual et vas posar més nerviós. 
"Camina", de la generació d'Operación Triunfo 201"


"Vaig anar-hi amb la Juliana i la cançó de 'Camina', que era la que cantaven tots, va ser fatal!"

5. Cançó que et poses abans de gravar els teus vídeos.
"Clint Eastwood", de Gorillaz.


"No ho faig de manera rutinària, no tinc una cançó pregravació. Però quan necessito estar a totes, una bona dosi de Senyor Oca o Gorillaz sempre va bé."
 
6. Cançó per abans de gravar un vídeo hater
"Les mateixes cançons que m'animen... No dic 'aquest vídeo serà hater', simplement flueix. Però per agafar mala llet em posaria un discurs de Ciudadanos."
  
7. Grup i cançó que t'agradaria interpretar perquè els admires.
"L'ocell", de Joan Colomo



 8. Cançó de la teva vida.
"Hay un fuego", de La Maravillosa Orquestra del Alcohol.


FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais