Actualitat

Pantaleó tanquen les portes de l'apartament

Els vallesans acomiadaran la gira del seu segon disc, 'L'apartament', el proper 30 de novembre a la sala 3 del Razzmatazz

| 17/10/2018 a les 10:30h
Especial: Actualitat
Arxivat a: Enderrock, anaïs vila, Pantaleó, Anaïs Vila, Razzmatazz, actualitat, final de gira
Pantaleó
Pantaleó | Michal Novak
El grup liderat per la veu de Gerard de Pablo acomiada la gira del seu segon disc el proper 30 de novembre a la sala 3 del Razzmatazz (21 h). Gairebé dos anys després d'haver publicat L'apartament (Petits Miracles, 2017), Pantaleó passarà pàgina per preparar una nova etapa. 

Guanyadors del Premi Joventut del Sona9 2014, els vallesans van debutar amb un pop melangiós a Reina Victòria (Petits Miracles, 2015). Durant el darrer estiu i aquesta tardor, De Pablo ha creat una nova versió de les cançons en format més acústic i al costat de la cantautora Anaïs Vila. Aquest intercanvi musical s'allargarà fins a final d'any amb les parades següents: el 19 d'octubre a Terrassa, el 15 de novembre a Matadepera, el 16 de novembre a Sabadell, el 27 de novembre a Sant Llorenç de Morunys, el 23 de desembre a Canet de Mar i el 30 de desembre a Manresa.


 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais