Actualitat

El grup de thrash mètal de l'advocat de Junqueras i Romeva debuta a Barcelona

El guitarrista i penalista Andreu Van den Eynde, forma part del grup d’origen sud-americà Vientos de Poder I La banda s’estrena en directe aquest dissabte a la sala Báscula

| 23/10/2018 a les 12:00h
Especial: Actualitat
Arxivat a: Enderrock, advocat, Junqueras, trash-metal, Vientos de poder, heavy-metal, Andreu Van den Eynde
L'advocat penalista que s'ocupa dels casos d'Oriol Junqueras i Raül Romeva, Andreu Van den Eynde, té una segona devoció paral·lela al dret: la música. Van den Eynde toca la guitarra al grup de thrash mètal Vientos de Poder, que aquest dissabte debuta a la sala Bàscula de la Zona Franca, a Barcelona. Aquest quartet resident a Barcelona però amb la meitat de la formació equatoriana i argentina combina un repertori amb temes propis i versions de dos dels grups més benerats del mètal argentí, Hermética i V8.

El concert serà a les 19.30 h, i acompanyaran Vientos de Poder dos grups més: Nuckin' Futs i Hidden. La passió de l'advocat per la música ja era coneguda. El Twitter de Van den Eynde és una constant de referències musicals que sobrepassen l'àmbit del heavy. Entre alguns dels artistes que han aparegut al seu perfil recentment hi trobem Berri Txarrak, Beck o Guillamino.


FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais