Sona9

L'Home Invent, protagonistes d'avui de la versió televisiva de «Sona9»

El tercer capítol del programa musical s'emetrà avui dissabte 3 de novembre a les 22.15 h pel canal 33

Sandra Bautista, protagonista del primer capítol de «Sona9»

| 03/11/2018 a les 07:00h
Especial: Sona9
Arxivat a: Enderrock, Sona9 tv, l'home invent, Sona9
L'Home Invent
L'Home Invent | Carles Rodíguez
El grup de Montcada i Reixac (el Vallès Occidental) L’Home Invent, un dels cinc finalistes de la divuitena edició del Concurs Sona9 2018, és el protagonista del tercer capítol del programa musical Sona9, que s’emetrà avui dissabte 3 de novembre, a les 22.15 h. 

L’Home Invent són Fran Delgado (veu i guitarra), Carlota Pagès (guitarra i veu), Jordi Fernández (baix), Hèctor Pérez (bateria) i Bernat Pi (teclat, melòdica i glockenspiel). El presentador de Sona9, Marc Bala, visita el grup al seu local d'assaig, i també al terrat de Fran Delgado, un espai que ha acollit algun dels seus enregistraments. Durant el programa també els segueix fins a iCat, on han d'enregistrar tres cançons en format acústic, i també a Bucbonera Studios, per veure com es desenvolupen en un estudi professional.

Als capítols anteriors del programa hem conegut les propsotes de Sandra Bautista (cançó d’autor, Martorelles) i Cabot (pop-rock, Marratxí), mentre que les properes emissions les protagonitzaran Menut (cançó folk, Móra la Nova) i L’Home Brut (pop-rock, Beneixida).

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais