actualitat

Torna el nou disc de La Marató amb artistes com Judit Neddermann, Aitana o Jorge Drexler

El disc es vendrà amb la revista Enderrock i altres mitjans el 2 de desembre

La Marató de TV3 d'enguany serà el 16 de desembre i anirà dedicada al càncer

| 15/11/2018 a les 12:15h
Especial: Actualitat
Arxivat a: Enderrock, actualitat, Halldor Mar, Marcel Lázara i Júlia Arrey, Quartet Brossa, Suu, Pablo Alborán, Ju, Manolo García, Jorge Drexler, Pedro Guerra, Aitana, Judith Neddermann, Manel Navarro, La Marató de TV3
Aitana interpreta la cançó
Aitana interpreta la cançó | Arxiu RTVE
Avui s'han conegut totes les interioritats del disc de La Marató d'aquest any. La plataforma solidària celebrarà la catorzena edició el proper 16 de desembre. El disc, però, es començarà a vendre el 2 de desembre al preu de 10 euros a través de diferents mitjans generalitstes i especialitzats catalans, inclosa la revista Enderrock. Els seus beneficis, com sempre, es dedicaran a la causa de La Marató, que enguany és la lluita contra el càncer.

El disc contindrà 18 cançons interpretades per 33 artistes, entre els quals hi ha Judit Neddermann, Pablo Alborán, Aitana, Pedro Guerra, Jorge Drexler, Alidé Sans, Manolo García, Ruth Lorenzo, Sisa o Halldor Mar. D’aquesta manera es pretén continuar amb les exitoses xifres de vendes que ha tingut el disc any rere any, sent el més venut a Espanya en tot un any –durant sis edicions consecutives– i el més venut al món en un sol dia,  havent superat així els dos milions de còpies venudes en tretze anys.


TV3 ha volgut dedicar aquesta 27a edició de La Marató al càncer, una malaltia que ha resultat ser la primera causa de mort entre els homes i la segona entre les dones. A més, segons les dades del Departament de Salut, es calcula que els casos augmentaran fins a l’any 2025, a causa de l’envelliment progressiu de la població.

Les cançons del disc
1. "Jo seré amb tu" de Judit Neddermann i Quartet Brossa 
2. "Color d'esperança" de Ju i David Busquets
3. "El teu refugi" de Pablo Alborán
4. "Sí, soc jo" de Marina Prades i Coral Sant Jordi
5. "Compta amb mi" de Manel Navarro
6. "Tu pots canviar-ho tot" ("Has de viure") d'Aitana
7. "Sempre brilla el sol" d'Álvaro Soler
8. "Invencibles" de Blas Cantó
9. "Cuida'm" de Pedro Guerra i Jorge Drexler
10. "El meu heroi" de Carlos Rivera
11. "Viatge entà Itaca" d'Alidé Sans i Barrut
12. "De pares a fills" de Sicus Carbonell, Coral Infantil de l'Orfeó Català i Sabor de Gràcia
13. "Mai és tard" de Manolo García
14. "Misteri total" de Ruth Lorenzo
15. "Més que la meva sang" de The Bird Yellow i Barcelona Soul Choir
16. "Puc ser jo" de Halldor Mar, Marcel Lázara i Júlia Arrey
17. "Una cançó" de Sisa
18. "Medley clàssics dance disco 80's" de Chipper, The Soul Beams, Herzog, Suu, Koers i Bemba Saoco
 

El disc i el llibre de La Marató 2018. Foto: Arxiu


COMENTARIS

Ja en tinc ganes

Anònim, 15/11/2018 a les 20:50

Els artistes són molt bons. Té molt bona pinta.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais