videoclips

Narcís Perich ens convida a guarir-nos a «La casa de Manlleu»

Estrenem el videoclip del single del darrer àlbum del cantautor, 'Puigdemont'

Enderrock Sona amb Ju i Narcís Perich a la Damm

Narcís Perich: «Ja no estic per foteses ni puc esperar res de l’altre món»

| 17/12/2018 a les 13:20h
Especial: Estrenes
Arxivat a: Enderrock, videoclips, estrenes, Puigdemont, Narcís Perich
Narcís Perich
Narcís Perich | Juan Miguel Morales
Amb la revista Enderrock d'aquest mes ha sortit el darrer disc del cantautor alellenc Narcís Perich, Puigdemont (autoeditat, 2018). Després de cinc anys de silenci discogràfic, el músic ens porta 13 noves cançons que, malgrat el títol de l'àlbum, no són ben bé polítiques. "Les cançons del disc parlen d’amor i desamor, no hi ha un contingut polític explícit, però el moment que visc és aquest. Jo estava fent les cançons mentre Puigdemont proclamava la República", explica Perich a l'entrevista amb Sandra Tello a Enderrock. El passat mes de novembre vam fer ja alguns avançaments del disc, i avui n'estrenem un videoclip: "La casa de Manlleu".


"La casa de Manlleu" és el primer single d'aquest setè àlbum i "és una cançó molt vitalista", explica Perich, "la casa representa un lloc màgic on es guareixen totes les penes i els mals". La lletra, de fet, parla de com en aquesta casa especial de Manlleu s'hi transformen les penes en goig, la pluja en sol, i com "l'alegria fondrà les pors".

El videoclip, dirigit per Ivet Garcia i Pol Montserrat, ha estat rodat a Alella amb les aparicions tant de músics –Mark Ullod i Paco López, bateria i baixista de la banda de Perich, o el cor Les Kirias– com d'amics que representen els personatges que van fins la casa per curar-se: "Hi arriben somiadors, hi arriben professors, hi arriben cecs i pintors", canta la lletra. El primer concert de presentació del músic alellenc serà el proper 26 de gener al Centre Cultural Albareda en el marc del festival Barnasants.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais