Videoclips

Bemba Saoco brinden per un any d'èxits

La banda presenta el videoclip de "Brindem", que recull les experiències viscudes en els primers mesos de tajectòria

Lluitant contra la rutina, Bemba Saoco estrena el videoclip de «La vida la porto a sobre»

| 18/12/2018 a les 12:00h
Especial: Estrenes
Arxivat a: Enderrock, Bemba Saoco, videoclips, Crújelo, Brindem, estrenes
Bemba Saoco
Bemba Saoco | Arxiu del grup
Quan acaba l'any és bonic mirar enrere i veure amb perspectiva tot el que ha anat passant i tot el que s'ha anat fent. Exactament això és el que fan, amb un to festiu, Bemba Saoco amb el vídeo que estrenen avui. Al febrer d'aquest any la banda es presentava a la sala Apolo amb el disc Crújelo (U98 Music, 2018), produït per Marc Parrot i amb la col·laboració d'artistes com La Pegatina, Doctor Prats, Gemma Humet o Aspencat. Des de llavors, aquest àlbum els ha portat per escenaris de tot Catalunya i de part de la península, resumits en menys de quatre minuts de vídeo.


Participar al disc de La Marató de TV3, actuar al País Basc, França i Catalunya i, en definitiva fer al voltant de trenta concerts en un any són les fites aconseguides per la banda formada per alguns dels membres de 9Son. La cançó escollida per il·lustrar sonorament el vídeo és l'última del disc, "Brindem", que es dedica a tots els seguidors que els han acompanyat durant aquests mesos de directes i emocions fortes.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais