Sona9

Els hits de Lildami visiten el programa del Sona9 d'iCat

El programa repassarà les novetats de Joan Dausà, Balancí i Segonamà

També s'hi podran sentir els avançaments dels propers discos de Miqui Puig i Pau Vallvé

| 21/01/2019 a les 16:30h
Especial: Actualitat
Arxivat a: Enderrock, Balancí, Joan Dausà, Lildami, sona9, iCat, Segonamà
Lildami
Lildami | Marta Mas
El concurs Sona9 té un espai radiofònic propi, guiat per Lluís Gendrau, a iCat. Cada dilluns a partir de les 23 h s'hi radien els grups catalans emergents. Fins ara hi hem pogut sentir fragments de concerts acústics i entrevistes, a més d'un recull de la millor música catalana actual.

Des de principi del 2019 el programa del Sona9 ha renovat el format per convertir-se en l'espai que avança els èxits musicals de l'any, així com ens posa al dia dels hits més recents. Aquesta nit a iCat el protagonista serà Lildami, el raper terrassenc, que acaba de publicar el seu primer àlbum amb una discogràfica, titulat Flors mentre visqui (Halley Records, 2019).

També s'hi repassaran les novetats de Joan Dausà, BalancíSegonamà, les descobertes emergents de La Nena Samsó, Purple Clouds i Fornax i les estrenes dels propers discos de Miqui Puig i Pau Vallvé. Per acabar, el programa revisitarà els deu videoclips en català més vistos del passat 2018.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais