sona9

Oques Grasses i el seu nou disc, «Fans del Sol», arriben al Sona9

A més, al programa d'avui també s'hi podran sentir la nova cançó d'EnZel i el debut de Cabot

| 11/02/2019 a les 16:00h
Especial: Sona9
Arxivat a: Enderrock, ICat, Cabot, La Pegatina, JoKb, Nerea Bassart, lax'n'busto, EnZel, Enderrock, Oques Grasses, Sona9, sona9
Oques Grasses
Oques Grasses | Michal Novack
El concurs Sona9 té un espai radiofònic propi, guiat per Lluís Gendrau, a iCat. Cada dilluns a partir de les 23 h s'hi radien els grups catalans emergents. Fins ara hi hem pogut sentir fragments de concerts acústics i entrevistes, a més d'un recull de la millor música catalana actual. 

Des de principi del 2019 el programa Sona9 ha renovat el format per convertir-se en l'espai que avança els èxits musicals de l'any, així com ens posa al dia dels hits més recents. Aquesta nit a iCat els protagonistes seran el grup osonenc Oques Grasses, que ens presentaran el seu quart disc, Fans del Sol (Halley Records, 2019).

També s'hi podrà sentir en excludiva una nova cançó d'EnZel que estrena cantant. A més, tindrem una cançó nova de Lax'n'Busto cantada per Nerea Bassart, una de JoKB amb La Pegatina i el debut dels mallorquins Cabot, finalistes del Sona9.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais