Videoclips

Gaudim dels bons moments a través del pop metafísic de Marialluïsa

Estrenem "Moments", segon avançament del disc de debut del grup igualadí, 'Pren-t'ho amb calma' (Bankrobber, 2019), que veurà la llum aquest 8 de març

El grup debutarà al 1r Festival del Pop Metafísic de Ponts amb El Petit de Cal Eril, Núria Graham, Ferran Palau i Germà Aire

| 25/02/2019 a les 15:00h
Especial: Estrenes
Arxivat a: Enderrock, actualitat, Marialluïsa, videoclip, estrenes, el petit de cal eril, Bankrobber, pop metafísic
Marialluïsa
Marialluïsa | Anna Vilarrú
Aquest mes de febrer el grup d'Igualada Marialluïsa va irrompre amb força amb el seu primer videoclip, "Fred o calor", que no ha deixat ningú indiferent i ha equiparat la jove formació amb bandes com El Petit de Cal Eril, Núria GrahamFerran Palau i Germà Aire, grups amb els quals compartirà cartell al 1r Festival del Pop Metafísic de Ponts.

El grup es caracteritza per fer un pop vitalista, reflexiu i oníric, que beu d'aquests referents catalans però també d'artistes com Andy Shauf, Nick Hakim, Mac DeMarco Alabama Shakes, segons ens explica el cantant i guitarrista, Pau Codina. Avui estrenem "Moments", segon avançament de Pren-t'ho amb calma (Bankrobber, 2019), que veurà la llum el divendres 8 de març.


"Aquesta cançó ens parla d'esperança, de jugar intensament la vida. Ens parla d'aprofitar el que tenim i de valorar cada segon que passem al costat d'algú: en resum, ens parla d'amor", explica Codina. La cançó, que encapçalarà el disc, es presenta en format de vídeo líric amb una il·lustració d'Anna Vilarrú, que també ha realitzat el videoclip de "Fred o calor".

"Creiem que quan ens raspallem les dents estem molt pensatius, és en moments com aquest quan ens jutgem, ens planifiquem la vida i reflexionem sobre l'amor", afegeix Codina, que és també la mà i el cervell de la lletra del tema. De fet, també avança que un cop el disc surti a la llum, prepararan el mateix format de clip per a totes les cançons.

El quartet igualadí debutarà amb els seus referents el 16 de març al 1r Festival del Pop Metafísic de Ponts, una setmana després de la sortida de Pren-t'ho amb calma (Bankrobber, 2019), el 8 de març. Aquest disc de debut tindrà cinc cançons riques en atmosferes brillants i tocs africans, però sobretot relaxades i reflexives, fidels a les propietats de l'herba que els dona nom. Poc després, el 28 de març, la banda presentarà el disc a l'Heliogàbal de Gràcia.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais