premis enderrock

Els Premis Enderrock 2019 amb la campanya Bufa la Bombolla

La gala dels Premis de la Música Catalana d'enguany dona suport a la campanya de conscienciació sobre les immunodeficiències primàries

El nom de la iniciativa fa referència al sobrenom amb el qual s'acostuma a anomenar els infants que pateixen aquestes malalties, els "nens i nenes bombolla"

| 28/02/2019 a les 18:10h
Especial: Premis Enderrock
Arxivat a: Enderrock, Premis Enderrock 2019, Bufa la bombolla
Lluís Gendrau amb Bufa la Bombolla durant els Premis Enderrock 2019
Lluís Gendrau amb Bufa la Bombolla durant els Premis Enderrock 2019 | Sandra Tello
Amb motiu del Dia Mundial de les malalties minoritàries, la vint-i-unena edició dels Premis Enderrock s'uneix a la campanya Bufa la Bombolla, una iniciativa promoguda per la Barcelona PID Foundation que té la intenció de conscienciar i fer difusió al voltant de les immunodeficiències primàries i la necessitat de recerca i investigació sobre aquest tipus de malalties. 

Per això, els Premis Enderrock 2019 han cedit un espai on totes les persones i artistes convidats a la gala que se celebra avui a l'Auditori de Girona es podran fer fotografies bufant les bombolles i fent-se'n ressò a les seves xarxes. El nom i lema d'aquesta campanya, de fet, fa referència al sobrenom amb el qual se sol anomenar els infants que pateixen aquest tipus d'immunodeficiències, els "nens i nenes bombolla", que a causa de la debilitat del seu sistema immunològic estan més exposats a patir greus infeccions. Precisament per això, aquests infants han de protegir-se de possibles contagis que els poden provocar seqüeles de gravetat diversa. 
 

Bufa la Bombolla. Foto: Arxiu entitat


FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais