concert

L'illa tropical de Carlos Sadness aterra a la Barts

Aquest divendres 29 de març el barceloní actua a la sala del Paral·lel en el marc del festival Guitar BCN

L'agenda festivalera del 2019

| 26/03/2019 a les 10:30h
Especial: Concerts
Arxivat a: Enderrock, concert, Guitar BCN, Carlos Sadness, pop, Sala Barts
Carlos Sadness
Carlos Sadness | Arxiu Sony Music
El pop tropical i lluminós de Carlos Sadness desembarcarà aquest divendres a la sala Barts de Barcelona, dins el Guitar BCN. El barceloní és profeta a la seva terra, a l'Estat espanyol i, des de fa unes gires, també a l'Amèrica Llatina. 

El seu últim disc, Diferentes tipos de luz (Sony Music, 2018), és una evolució dels exitosos Ciencias celestes (Sony Music, 2012) i La idea salvaje (Sony Music, 2015). L'univers de Sadness s'embolcalla d'un pop lluminós i tropical, ple d'illes musicals i fruites exòtiques com la papaia. Il·lustrador i músic, el barceloní amb ukelele ens mostra el seu interior a través de melodies plenes de vitalitat i nostàlgia. 

La seva gira Trópico no invierno arriba a la seva ciutat natal, abans de marxar el mes d'abril a l'Equador i Colòmbia. En directe l'acompanyen Jordi Bastida (guitarra), Robert-Braulio Gibiaqui (bateria), Daniel Ferenc (baix) i Daniel Llamas (guitarra). Enguany ha estrenat un nou senzill, "Isla morenita":



 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais