Estrena

La filosofia de Fetus es resumeix amb «El mite de la taverna»

Estrenem un nou avançament del grup empordanès, que el 3 de maig publica 'Terra cuita'

| 18/04/2019 a les 11:00h
Especial: Estrenes
Arxivat a: Enderrock, El mite de la taverna, ankrobber, Empordà, Adrià Pujol, actualitat, estrenes, estrena, Fetus
Fetus
Fetus | Arxiu del grup
El segon assalt està en joc, aquest maig descobrirem com les gasten els bisbalencs Fetus amb el seu segon llarga durada. De moment, el trio avança una nova cançó de Terra cuita (Bankrobber, 2019). Escoltem com sona en exclusiva "El mite de la taverna".



Després de debutar amb L’epicentre del fangar (Bankrobbber, 2017), el grup liderat per Adrià Cortadellas i Telm Terradas torna a l'atac amb dotze cançons de tall tavernari, amb el punk i el garatge com a gasolina estilística i les lletres tan incendiàries com nostrades, com a fil conductor. Els empordanesos han tornat a confiar en Joan Colomo per la producció i en Víctor García per a la masterització.

Com a nous col·laboradors hi trobem l'escriptor, també empordanès, Adrià Pujol Cruells, que introdueix la cançó que estrenem avui. Entre les files de recents al·liats també hi trobem l'il·lustrador Roger Pelàez (Budellam, Zombie Pujol), que s'ha encarregat del dibuix de la portada.

Terra cuita sortirà el proper 3 de maig i les primeres dates de presentació seran el 10 del mateix mes a Mecànic de Gràcia i el 18 al Museu Terracotta de la Bisbal d'Empordà.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais