Sona9

Les veus emergents del concurs Sona9 arriben a iCat

Aquesta nit el programa estarà dedicat a alguns dels artistes de la 19a edició del concurs

| 22/04/2019 a les 10:00h
Especial: Sona9
Arxivat a: Enderrock, sona9, iCat, Petites Grans Coses, La Tour de Carol, Keila Elm, Smussa, Pinan 450F, J. Sandin, Arjé, Cuarto Segunda, Entelequia, Joina, Nai Pai, Micos i Koalas, Humm, Telepredicadores, Marco Pompero, Flying Hats, Massiva Cosmo, Marina Miralles, Grup de Reforç, Marc Cortadelles, Ohfemmefetale
Sona9
Sona9 | Carles Rodríguez
El concurs Sona9 té un espai radiofònic propi, guiat per Lluís Gendrau, a iCat. Cada dilluns a partir de les 23 h s'hi radien els grups catalans emergents. Fins ara hi hem pogut sentir fragments de concerts acústics i entrevistes, a més d'un recull de la millor música catalana actual. 

Des de principi del 2019 el programa Sona9 ha renovat el format per convertir-se en l'espai que avança els èxits musicals de l'any, així com ens posa al dia dels hits més recents. Aquesta nit el programa el protagonitzaran algunes de les veus emergents de la 19a edició del concurs que dona nom al programa, al qual s'han presentat un total de 118 propostes de Cataluya, les illes Balears i el País Valencià.

El grups i artites que avui passaran pel Sona9 són Petites Grans Coses, La Tour de Carol, Keila Elm, Smussa, Pinan 450F, J. Sandin, Arjé, Cuarto Segunda, Entelequia, Joina, així com Nai Pai, Micos i Koalas, Telepredicadores, Humm, Marco Pompero, Flying Hats, Massiva Cosmo, Marina Miralles, Grup de Reforç, Marc Cortadelles i Ohfemmefetal.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais