videoclips

L'Exèrcit d'Alliberament Musical torna amb les armes carregades

Estrenem "Sent la connexió", la nova cançó del grup empordanès

| 17/05/2019 a les 09:30h
Especial: Estrenes
Arxivat a: Enderrock, videoclips, estrenes, rap de la terra, Exèrcit d'Alliberament Musical, EAM, rap
Exèrcit d'Alliberament Musical
Exèrcit d'Alliberament Musical | Abraham Garcia
L'Exèrcit d'Alliberament Musical (EAM) torna i amb més força que mai amb el seu nou tema, "Sent la connexió", que estrenem en exclusiva a Enderrock.cat. Aquest single dona el tret de sortida a una nova etapa en la qual EAM anirà presentant novetats al llarg de l'any en forma de singles. La cançó, que ve acompanyada d'un videoclip produït per Apollo Visuals, és un clar exemple de l'essència d'EAM: lletres combatives amb un alt component de crítica social barrejades amb unes bases punyents i originals que faran vibrar a tots els fans del rap amb consciència.  


La cançó és una crítica ferotge al capitalisme i a les necessitats materials que aquest ens crea. EAM fa una retrospectiva i ens recorda que tots venim de les mateixes cendres i critiquen l'espoli i la colonització que es va realitzar per aconseguir fortuna i poder. En contraposició, fan apologia de viure amb harmonia amb la natura i amb la resta de persones. Aquesta idea es completa amb un videoclip rodat a la Cala Estreta de Palamós.

L'Exèrcit d'Alliberament Musical es va crear el 2011 arran de la unió de dues bandes de l'Empordà, una de punk i l'altra de rap. Aquesta connexió va esdevenir-se quan van voler presentar-se conjuntament al Destaca't, un concurs regional de bandes, i en veure la bona rebuda que van tenir van decidir seguir fent camí plegats i crear EAM. Avui ja tenen la seva primera trilogia de discos: EAM (autoeditat, 2012), Farts (Kasba, 2015) i El foc que no s'apaga (autoeditat, 2018).

COMENTARIS

Sent la connexió

EAMi, 17/05/2019 a les 16:01

Clip i grup molt recomanables

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais