Videoclips

Névoa i Vicenç Solsona en família

Estrenem el videoclip de "Cançó de suburbi", una de les peces del darrer disc del duet

| 23/05/2019 a les 12:00h
Especial: Estrenes
Arxivat a: Sons de la mediterrània, videoclips, estrenes, Névoa, Vicenç Solsona, Consciència de classe, Cançó de suburbi, Josep Maria de Sagarra, poesia, Toti Soler
Névoa amb Vicenç Solsona
Névoa amb Vicenç Solsona | Juan Miguel Morales
Névoa, juntament amb el guitarrista Vicenç Solsona, fa reviure en forma de cançó el poema "Cançó suburbi" de Josep Maria de Sagarra, al qual va posar música Toti Soler. Aquest tema forma part del segon disc del duet que porta per nom Consciència de classe (Temps Record, 2019) i que es va publicar el passat mes de març. Avui estrenem el videoclip d'aquesta cançó vitalista interpretada amb una gran sensibilitat.


El poema, com diu Núria Pifarrer (Névoa), "és una visió des de l'exterior, com a espectador, d'una escena comuna en què els protagonistes són les persones treballadores i les coses senzilles". És per això que l'artista va decidir gravar el videoclip, el primer de la seva carrera, durant un dinar amb les persones que estima, representant a la perfecció la intencionalitat del tema.

Després d'un temps buscant la manera de poder capturar l'essència de les seves cançons en imatges, finalment el poema de Sagarra li ha donat la inspiració necessària per fer un pas més i gravar aquest videoclip tan personal. El responsable de la realització del clip ha estat Fede Capdet.

La cantant i el guitarrista van engegar el projecte conjunt l'any 2010 i ja tenen dues referències discogràfiques compartides. Consciència de classe és una oda a la fraternitat entre persones estimades, i la conclusió de l'àlbum vindria a ser que la veritable classe social la marquen les persones que estimes.

Els propers concerts del duet seran l'1 d'agost a Torroella de Montgrí i el 20 de setembre a l'Hospitalet de Llobregat.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais