sona9

El Sona9 arriba a València i a les Illes Balears

El concurs aterra el dia 31 de maig a Palma i el 6 de juny a València

Ja pots aconseguir les invitacions per als concerts de les Balears i la Comunitat Valenciana

| 26/05/2019 a les 10:00h
Arxivat a: Enderrock, palma de mallorca, illes balears, valencia, sona2019, Grup de Reforç, sona9, The Tyets
Imatge il·lustrativa
El Sona9 ja està a ple rendiment i cada cop són més a prop les convocatòries al País Valencià i a les Illes Balears. Les dues primeres eliminatòries de Catalunya ja han tingut vencedors. A la primera, els classificats pel vot popular van ser Grup de Reforç, a la segona cita, dedicada als ritmes urbans, van ser The Tyets, i al tercer concert la classificada va ser Kelma Elm. Tots ells han passat a la següent fase del concurs.

Aquests concerts seran el 31 de maig al Teatre Municipal Xesc Forteza de Palma i el 6 de juny al Wah Wah Club de València. Els tres participants de cada semifinal tindran 20 minuts per demostrar al seu talent i convèncer el públic o el jurat especialitzat. A cadascun dels sis concerts que hi haurà entre Palma, València i Barcelona, el públic escull un dels grups o solistes que passaran a la semifinal, i el jurat escollirà els sis restants.

Les semifinals, que estaran compostes per 12 participants, se celebraran a alguns dels festivals o festes majors més emblemàtics de Catalunya: el festival Acústica de Figueres, el Mercat de Música Viva de Vic, les Festes de Santa Tecla de Tarragona i el BAM de Barcelona. 


PALMA Teatre Municipal Xesc Forteza
Divendres 31 de maig · 20.30 h
Maria Jaume Martorell (folk-pop, Lloret de Vistalegre)
Amulet (folk-rock, Santa Maria del Camí)
Telepredicadors (pop, Palma)
Demana la teva invitació aquí.

VALÈNCIA Wah Wah Club
Dijous 6 de juny · 22.30 h
Daniel Rosell (pop-folk, Picassent)
L'Últim Europeu (pop, Catadau)
Joe Pask (pop-rock, Alcoi)
Demana la teva invitació aquí.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais