Sona9

L'Home Brut i els grups valencians del Sona9 són els protagonistes del programa d'iCat

També hi sentirem les estrenes discogràfiques dels representants pirinencs al Doctor Music Festival

| 03/06/2019 a les 15:00h
Especial: Sona9
Arxivat a: Enderrock, Sona9, Arrels de Gràcia, iCat, Daniel Rosell, Joe Pask, L'Últim Europeu, Ós Bru, Alè d'Euga, Ego, l'Home Brut, Gina Argemir, Lo Pardal Roquer, Falciots Ninja, Ran Ran Ran, El Niño de la Hipoteca
L'Home Brut
L'Home Brut | Carles Rodríguez
El concurs Sona9 té un espai radiofònic propi, guiat per Lluís Gendrau a iCat. Cada dilluns a partir de les 23 h el programa radia la millor música catalana actual, a més de fer un repàs de les propostes emergents com les que surten del concurs Sona9.

Aquesta setmana els concerts preliminars del concurs Sona9 arriben a València, i per això aquesta nit sentirem les veus dels tres grups que hi actuaran: Daniel Rosell, Joe Pask i L'Últim Europeu. A més, coincidint amb això, el semifinalista valencià del Sona9 de la passada edició, L'Home Brut, presenta el seu nou disc, que podrem sentir al programa, amb les col·laboracions de Senior i el Cor Brutal i Belako

També passaran pel programa a presentar els seus nous discos els representants pirinencs al Doctor Music Fetival, Alè d'Euga i Ego, i podrem sentir les novetats discogràfiques d'Ós Bru, Gina Argemir, Lo Pardal Roquer, Falciots Ninja, Ran Ran Ran, El Niño de la Hipoteca i Arrels de Gràcia.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais