Actualitat

Miki demana que ens celebrem a la seva nova cançó

"Celébrate" és el primer avançament del disc de debut de l'exconcursant d'Operación Triunfo

| 28/06/2019 a les 10:48h
Especial: Actualitat
Arxivat a: Enderrock, Celébrate, actualitat, videoclip, OT, Operación Triumfo, Eurovisió, Miki
Sempre que els antics concursants d'Operación Triunfo mouen fitxa i avancen cançons dels seus primers discos just després de sortir de l'acadèmia, els fans remouen cel i terra. Avui és un d'aquests dies moguts perquè Miki, que aquest any va representar Espanya a Eurovisió amb la cançó "La venda", ens presenta una de les cançons que formaran part del seu debut. El tema es diu "Celébrate" i s'acompanya d'un estiuenc i vitamínic videoclip.


A la tardor sortirà aquest primer àlbum del músic terrassenc. Abans, però, ens dona algunes pistes de cap on aniran les cançons. Amb "Celébrate" construeix un primer single amb un so que barreja mestissatge i pop, desprenent alegria, color i diversió, tres característiques purament estiuenques.

La productora catalana Nebraska s'ha encarregat del videoclip i per a la producció de la cançó Miki ha tingut al costat l'inestimable aliat Roger Rodés, que també li va produir la cançó que va presentar a Eurovisió.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais