Concursos

«Com el Far West no hi ha res» és la millor cançó de La Trinca segons els lectors d'Enderrock

Els votants de l'enquesta han arribat a escollir fins a més d'una trentena de cançons del trio de Canet de Mar

| 01/07/2019 a les 17:00h
Especial: Actualitat
Arxivat a: Enderrock, La Trinca, sorteig, Com el Far West no hi ha res, concursos
La Trinca
La Trinca | Arxiu Enderrock
"Com el Far West no hi ha res" ha estat la cançó guanyadora del concurs que vam llançar des d'Enderrock.cat, en el qual buscàvem el millor tema de La Trinca segons els nostres lectors. La victoriosa ha estat "Com el Far West no hi ha res", que s'ha imposat en una competició molt renyida on "Festa Major" i "La patata" han aconseguit un disputat segon i tercer lloc, respectivament.


La votació ha destacat per la seva diversitat. La Trinca va ser un grup molt prolífic amb molts discos i cançons a l'esquena. Per això, entre tots els votants de l'enquesta hi ha hagut molta divergència per elegir la millor cançó del trio de Canet de Mar. Més d'una trentena de temes han estat escollits com a mínim per un votant com la millor cançó del grup satíric català. Altres títols a destacar a la votació han estat les mítiques "Coses de l'idioma", "Baró de bidet" i "La faixa".

Entre tots als participants al concurs se sortejava un any gratuït de subscripció anual a la revista Enderrock, i l'afortunada ha estat Anna Roqueta Recoder.

Les 5 més votades
1. "Com el Far West no hi ha res" (14,4%)
2. "Festa Major" 12 (12,3%)
3. "La patata" (9,2%)
4. "El baró de bidet" (6,2%)
5. "La Faixa" (6,2%)

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais