Videoclip

Ju obre «La porta» a la dansa

La jove cantant osonenca estrena videoclip d'una cançó del seu darrer disc, amb una treballada i atrevida coreografia

| 03/07/2019 a les 12:30h
Especial: Estrenes
Arxivat a: Enderrock, RGB Suports, Canet Rock 2019, Acampada Jove 2019, Osona, videoclips, La Porta, Ju
Ju
Ju | RGB Suports
Després de la bona acollida que ha tingut el seu segon disc, Bandera blanca (RGB Suports), Ju presenta aquest inici d'estiu el videoclip d'una de les cançons del disc, que ens vol fer venir ganes de moure el cos. Avui estrenem el clip de "La porta", un tema enèrgic i enganxós que signa la guanyadora del Premi Èxit del passat concurs Sona9.


"'La porta' és una cançó que parla dels intents de trobades que tenim entre persones. Es consolidin o no, hi ha un denominador comú que és l'intent, que pot acabar amb una porta oberta o tancada", diu Ju. Al videoclip predomina l'expressió corporal de l'artista i de tot el grup de ballarins que l'envolten. La coreografia és un joc entre la dansa contemporània i l'street dance, que vol representar a "una sèrie de criatures atrapades als llimbs entre el somni, la idealització i la ceguesa de la realitat".

Anna Segalés, professora ball de Ju des que aquesta era molt petita, ha estat l'encarregada de treballar tota la línia coreogràfica amb la cantant. Així, les idees que proposa la coreògrafa encaixen idòniament amb l'espai escollit per al vídeo: la masia Vallformosa, que es troba al Penedès. Tot això, amb la col·laboració de Cazcarra Group i Nebraska Produccions. 

La jove vocalista aprofita amb aquest llançament per fer promoció de la seva imminent gira d'estiu. L'agenda la portarà als escenaris de festivals com el Canet Rock (6 de juliol a Canet de Mar) o l'Acampada Jove (20 de juliol a Montblanc).

COMENTARIS

Ju la porta

Anònimconcepcion, 05/07/2019 a les 11:01

Me ha gustado muchísimo los bailarines

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais