Formulari Enderrock Sona El Petit de Cal Eril

| 09/07/2019 a les 11:14h
Arxivat a: Enderrock

COMENTARIS

Gràcies

César, 11/07/2019 a les 12:23

Gràcies a vosaltres pe l'energia fosca!

Concert El petit de cal Eril

Lorena, 14/07/2019 a les 13:26

Benvolguts,

Voldria assistir a la presentació i concert del dia 17 a la Damm. Gràcies.

Salutacions,
Lorena Iglesias

Enderrock Sona: El petit de cal eril

Sixte, 14/07/2019 a les 17:54

Estic interessat en poder assistir a l'Enderrock sona d'aquest proper dimecres.

Petit de cal Eril

Anònim, 14/07/2019 a les 21:20

Hola, m'agradaria venir al concert!
Com funciona això de les invitacions.?

Energia Fosca

Anna Agustí Vime, 14/07/2019 a les 22:59

Encara ressonant l'actuació al Cruilla, meravellos sota la pluja del començament, friso per tornarlo a gaudir.

El petit de Cal Eril

raualver, 14/07/2019 a les 23:44

Voldria assistir el proper dimecres a la presentació de la fàbrica Damm. Merci !!!

Sensacions del Petit de Cal Eril

Terra Ferma, 15/07/2019 a les 10:22

Ganes de passar-ho be amb la musica i bona companyia.

Energia Fosca

Laia Arroyo Gonzalez, 15/07/2019 a les 10:55

M'agradaria aconseguir dues entrades per veure el Petit de cal Eril a l'antiga fàbrica damm

Enderrock Sona El Petit de Cal Eril

Alba Irigoyen Gómez, 17/07/2019 a les 01:22

Gràcies!

Energia Fosca

Marina Balagué, 17/07/2019 a les 09:12

I LOVE PETIT

M'agradaria anar a veure El Petit

Jordi Isern , 17/07/2019 a les 11:38

De cal eril

Invitacions Enderrock Sona El Petit de Cal Eril

Andrea Jofre, 17/07/2019 a les 11:53

Voldria assistir a la sessió d'avui dimecres 17 de juliol.
Gràcies.

Confirmació

Jordi Isern, 17/07/2019 a les 13:36

Confirmació

Invitacio Concert

Jordi Ballesteros, 17/07/2019 a les 13:49

Els vaig veure en directe al Vida i m'encantaria repetir!

Invitaició concert el petit de cal Eril

Anna Plana Bonamaisó, 17/07/2019 a les 14:17

Tinc moltes ganes de sentir-lo!!!

a

Anònim, 17/07/2019 a les 15:11

a

[email protected]

MARCNAVARRA, 17/07/2019 a les 15:18

VOLEM DUES ENTRADES!!! MERCII!

entrades El Petit de Cal Eril

Arnau PM, 17/07/2019 a les 15:46

El putu amo del pop metafísic

entrades El Petit de Cal Eril

Arnau PM, 17/07/2019 a les 15:47

El putu amo del pop metafísic

Concert del petit

Anònim, 17/07/2019 a les 17:38

vull anar

Invitacio Petit de Cal Eril

Anna Volgger , 17/07/2019 a les 18:21

Hola,
volia demanar 1 invitació pel 17 de juliol a les 20h.
Gràcies
Anna Volgger