Sona9

Joina, Keila Elm i Mabel Flores estrenen els Sona9 d'estiu

El programa Sona9 d'iCat enceta avui els seus programes d'estiu dedicats als artistes del concurs Sona9 d'aquest any

| 22/07/2019 a les 16:00h
Especial: Sona9
Arxivat a: Enderrock, Sona9, Sona9 2019, iCat, Joina, Keila Elm, Mabel Flores
Keila Elm
Keila Elm | Carles Rodríguez
El Sona9 d'aquesta nit ens ve carregat de nova música. A partir de les 23 h, el programa d'iCat oferirà el primer Sona9 d'Estiu, un conjunt de programes especials dedicats a presentar-nos els artistes seleccionats al concurs Sona9 d'aquest any.

Les noves tendències, gèneres i estils seleccionats a la 19a edició del concurs començaran a sonar amb les tres primeres propostes d'avui, en clau femenina: Joina, Keila Elm i Mabel Flores.

Joina és una pianista i cantant de hip-hop que explora el jazz i el soul per fer de les seves cançons una experiència lliure d'etiquetes on hi caben les lletres combatives i poètiques. De la mà de Keila Elm ens apropem a la música d'arrels irlandeses i celtes, amb un atractiu folk que incorpora violins, flautes i mandolines com a trets distintius d'entre tots els participants al concurs. Per últim, Mabel Flores sonarà amb una treballada diversitat de fusions que presenta al seu darrer treball Entre Mujeres (autoeditat, 2019).

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais