Videoclips

Joan Blau pren consciència amb «Menjar plàstic»

Estrenem el videoclip de la cançó que s'inclou en l'últim EP, 'La clau' (autoeditat, 2019)

| 29/07/2019 a les 13:37h
Especial: Estrenes
Arxivat a: Enderrock, Joan Blau, estrena, videoclips, Menja plàstic
Joan Blau
Joan Blau | Arxiu de l'artista
Les cançons brollen moltes vegades d'allò que veiem i que, inconscientment, es filtra al nostre cervell per acabar desembocant en una melodia, un vers o una peça de cap a peus. La cançó de la qual avui estrenem el videoclip, "Menjar plàstic" de Joan Blau, és un crit al cel a l'excés de plàstics al nostre entorn, a tenir cura del planeta i de nosaltres mateixos. Problemàtiques fetes cançó, reivindicacions cantades que sonen i es veuen així:


Aquest cantautor de Balaguer segueix presentant el darrer EP, La Clau (autoeditat, 2019), la segona referència de Joan Blau. Properament serà al Parc Astronòmic del Montsec a Àger (el 7 de setembre) i a la sala New Fizz de Barcelona (el 28 de setembre). Les cançons que presenta narren la seva fugida de Barcelona i la trobada del seu refugi a Balaguer,la seva localitat d'acollida i a la qual rendeix homenatge.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais