videoclips

Els records d'estiu de Cabot

Els de Marratxí estrenen el videoclip de la cançó "Se'ns ha fet tard"

El proper directe se celebrarà el 13 de setembre a Bunyola i compartiran escenari amb Anegats

| 03/09/2019 a les 10:00h
Especial: Actualitat
Arxivat a: Enderrock, videoclips, videoclip, estrena, Cabot
Cabot
Cabot | Arxiu grup
Tothom sap que, quan arriba el setembre, aflora en nosaltres la necessitat de recordar l'estiu per suportar l'inici del curs. Després d'unes vacances intenses, els de Marratxí s'han pres seriosament aquesta voluntat i fins i tot han enregistrat un nou videoclip, "Se'ns ha fet tard", que forma part de l'àlbum de debut i que avui estrenem a Enderrock.cat. 

"Aquesta cançó parla de les vivències entre dos amics durant un estiu a Mallorca, és una mescla d'experiències pròpies i un toc de fantasia", ens expliquen els integrants. L'audiovisual del tema mostra imatges d'un dels moments més valuosos de la temporada estival per a Cabot: el concert que van realitzar a Felanitx compartint escenari amb Sopa de Cabra, que va acabar d'arrodonir un agost "inoblidable" per a la formació. 


Aquest clip és la més recent de les novetats de la formació illenca, que tot just està presentant el primer disc, Llengües (Blau, 2019), que afirmen que els ha donat ganes de treballar més. "Hem hagut de fer una reedició de 500 discos més perquè ja els havíem venuts tots, i això, avui dia, no és fàcil", comenten els membres de Cabot. Els semifinalistes del Sona9 2018, per ara, se centren a "anar aprenent i millorar a casa assaig i concert" i a començar a moure dues o tres cançons noves per treure "en un futur no massa llunyà". La propera cita amb ells en directe serà el 13 de setembre a Bunyola, amb Anegats
 

Cabot Foto: Laura G. Guerra


FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais