Recta final en la votació popular del concurs de maquetes Sona 9!

| 22/10/2010 a les 07:00h
Arxivat a: Sona9
Les 18 bandes que van ser seleccionades en la primera fase delconcurs de maquetes Sona 9 opten al premi per votació popular. Són Albert amb l’Aigua al Coll, Joan Dausà i els Tipus d’Interès, La Rateta que Escombrava l’Escaleta, Monegre, Teteji, Bulma, Cabaret Misêria, Defelpa, L’Exèrcit d’Islàndia, La Iaia, Lluís Oliva i les Arbequines, DeBlassis, Bläue, Despertadors Atòmics, Gest, Pulpopop, Vertfosc i Nano.
Mentre el jurat delibera quines són les tres bandes que passen a la gran final del concurs (que se celebrarà el proper dimarts 9 de novembre a la sala Bikini de Barcelona), podeu seguir votant per decidir quin dels 18 grups guanya el premi de votació popular. Podeu votar a través d'aquesta web o de l'oficial del concurs (www.sona9.cat).

Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais