Els músics del pop també són súpers

Mazoni, Mishima i Anna Roig, entre altres, col·laboren al nou disc del Club Súper 3

| 13/11/2011 a les 07:00h
Arxivat a: Enderrock
Anna Roig, Beth, Santi Balmes (Love of Lesbian), David Carabén (Mishima), Jaume Pla (Mazoni), Mel i Helena Miquel (Élena i Delafé y las Flores Azules) posen les veus en una nova versió del tema "Tots som súpers" que s'ha inclòs al disc Uh! Oh! No tinc por (Blanco y Negro, 2011), el darrer CD del Club Súper 3, un treball que amb només una setmana ja havia venut 25.000 còpies.


Marc Parrot és el responsable de la producció del disc Uh! Oh! No tinc por (Blanco y Negro, 2011), un disc familiar que vol entusiasmar els més petits però també agradar als grans, tal com explica en aquesta entrevista.
El disc inclou vuit temes nous interpretats pels protagonistes del Club Súper 3, entre els quals "Uh! Oh! No tinc por!", una cançó que s'ha convertit en tot un emblema per als més petits. Però coincidint amb el vintè aniversari del Súper 3, els protagonistes de la sèrie també han gravat noves versions dels temes "Benvinguts al club" i "Superesmorza". El disc es completa amb la versió de "Tots som Súpers" interpretada amb algunes de les veus més conegudes del nou panorama pop i rock català (com la cantautora Anna Roig, el cantant de Love Of Lesbian Santi Balmés o el bisbalenc Mazoni), a més d'un medley de cançons clàssiques de l'espai infantil de Televisió de Catalunya i el tan popularitzat "Per molts anys".


Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais