Love Of Lesbian disc d'or

Ja estan preparant nous temes per presentar nou disc el 2012

| 20/12/2011 a les 14:59h
Arxivat a: Enderrock
1999 (o como generar incendios de nieve con una lupa enfocando la luna) (Music Bus, 2009) ha portat una altra enhorabona a Love Of Lesbian: el grup ha aconseguit el seu primer disc d'or.

Després de més de 200 concerts i mentre preparen les cançons que el 2012 es convertiran en el seu nou disc, Love Of Lesbian estan d'enhorabona per haver assolit el disc d'or del seu darrer treball. Ho han aconseguit per primera vegada, dos anys després d'haver publicat el treball.
El grup encapçalat per Santi Balmes va editar el seu sisè disc el març del 2009, deu anys després de la seva primera referència discogràfica, titulada Microscophic Movies (Pussycats Records). Des d'aleshores, Love Of Lesbian no han parat de rodar en directe i triomfar arreu de l'Estat espanyol, convertint el cartell d'entrades esgotades en un fet habitual. 1999 (Music Bus, 2009) és un disc que parla d'una droga que també enganxa, crea dependència i pot resultar violenta: l'amor.

Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais