50-41

| 01/01/2011 a les 06:00h
Arxivat a: Enderrock

50.




Pere Vilanova

Una magrana d’astres (CCG Editors)


49.




Albert Freixas

U (Gat Records)


48.




Pulpopop

Cuit (Discmedi)


47.




Marina Rossell

Canta Moustaki (Hermonia Mundi)


46.




Rosa-Luxemburg

Classe mitjana (Zeppo Records)


45.




Yacine & The Oriental Groove

Parabòlic (Kasba Music)


44.




Relk

Grans esperances del propi no-res (RelkCat)


43.




Joan Masdéu

CasaMurada (Música Global)


42.




Brams

Oferta de Diàleg (Música Global)


41.




Esperit!

Endavant continu (BankRobber)



01-10>>   11-20>>   21-30>>   31-40>>


Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais