30-21

| 01/01/2011 a les 06:00h
Arxivat a: Enderrock

30.




Rafel Arnal

Pam a pam (Factory Music)


29.




Nico Roig

Tonada del genoma humà
(Amniòtic Records)


28.



Gertrudis

Tripolar (Música Global)


27.



Gran Amant

El primer disc (Fohen Records)


26.




Maria del Mar Bonet i Manel Camp

Blaus de l’ànima
(Picap)


25.




Els Surfing Sirles

Romaní, semen i sang
(BankRobber)


24.




Arthur Caravan

Atles enharmònic (Música de Telers / Malatesta)


23.




Litoral

Incidents melòdics del món irracional
(Limbo Starr)


22.




Raydibaum

Per fi potser demà (RGB Suports)


21.




Els Catarres

Cançons 2011 (DiscMedi)


01-10>>   <<11-20   <<31-40   <<41-50


Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais