10-01

| 01/01/2011 a les 06:00h
Arxivat a: Enderrock

10.




Very Pomelo

Xurrac asclat (Chesapik)


9.



Senior i el Cor Brutal

Gran
(LaCasaCalba Edicions / Malatesta Records)


8.



Feliu Ventura
Música i lletra (Propaganda pel Fet!)


7.



Maria Coma
Magnòlia (Amniòtic Records)


6.



Carles Dénia

El paradís de les paraules (Comboi Records)


5.



Joan Colomo
Producto Interior Bruto Vol. 1
(BCore Disc)


4.



La Iaia
Les ratlles del banyador (Música Global)


3.



Mazoni

Fins que la mort ens separi (BankRobber)


2.




Antònia Font
Lamparetes (Robot Innocent Companyia Discogràfica / DiscMedi)


1.



Manel

10 milles per veure una bona armadura
(DiscMedi/Warner)



<<11-20   <<21-30   <<31-40   <<41-50

Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais