Actualitzat el 03/02/2012

Miquel Gil i els seus amics al Micalet

Entrades exhaurides a la presentació de 'X Marcianes'

Avui divendres 3 de febrer a les 22.30 h el cantaor de Catarroja Miquel Gil presentarà el seu últim disc al teatre Micalet de València. I no ho farà sol: estarà acompanyat de músics que van des de Feliu Ventura fins a Pep Gimeno 'Botifarra'.



Fa uns dies que s’ha penjat el cartell d’entrades exhaurides al teatre, i és que si no és prou al·licient veure Miquel Gil presentant les cançons de X Marcianes (Temps Record, 2011), aquesta vegada pujarà a l’escenari amb diversos amics i músics de renom.
A més dels ja esmentats Ventura i Botifarra, també hi seran Anna Franco (cantant de Soul Atac), el multiinstrumentista Borja Penalba, el trompetista David Pastor, el dolçainer Miquel Girones (Obrint Pas) i Àlex 'Dur' i Pau 'Txicuto' (integrants de Svaters).
Sens dubte, la col·laboració més especial serà la de Vicent Torrent, amb qui Miquel Gil, juntament amb Manolo Miralles, van fundar el 1974 el grup Al Tall, amb el qual van tenir un periple plegats fins el 1986. Torrent és considerat per Gil com un padrí musical que el va guiar i ajudar en el seu inici dins aquest món, sobretot per aprendre a cantar i per descobrir la dimensió mediterrània de la música d’arrel del País Valencià.



FEU EL VOSTRE COMENTARI

Per comentar les notícies cal que estiguis registrat. Si ja hi ets, introdueix a continuació el correu electrònic i la clau. En cas contrari, fes clic al botó «Registra't» per donar-te d'alta.
Amb el suport de:
IMUSIC.CAT és el projecte de webs musicals del Grup Enderrock.
GRUP ENDERROCK EDICIONS S.L.
C/ Muntaner, 477, bxs. 2a · 08021 Barcelona · Tel. (+34) 93 237 08 05 · web@enderrock.cat