At Versaris no tenen #CapPor

El grup de hip-hop llança un nou EP a la xarxa

| 18/01/2013 a les 12:00h
Arxivat a: Enderrock
No Fear (Propaganda pel Fet!, 2013) és el títol del nou EP d'At Versaris, que han llançat avui en descàrrega digital gratuïta a través de la seva pàgina web. No Fear ('cap por') inclou cinc temes entre els quals destaca la peça que dóna títol a l'EP, en què el grup dels MC Pau Llonch i Rodrigo Laviña col·labora amb la rapera de Detroit Invincible. D'aquest tema també n'han fet un videoclip (que il·lustra aquesta notícia) que estan fent córrer per les xarxes socials amb l'etiqueta #CapPor. 


Pau Llonch explica que la cançó que dóna títol al disc redunda en el lema que dóna forma a la nova proposta de la banda: “Que la por canviï de bàndol”. “Vam conèixer Invincible al festival South By Southwest d’Austin, als Estats Units. Hi hem estat en contacte des de llavors i vam moure els fils per dur-la a Barcelona l’any passat, quan vam actuar junts al Harlem Jazz Club." “No Fear” té a més una base instrumental obra d’un dels noms claus de l’escena del hip-hop a Detroit: Wajeed, membre de Platinum Pied Pipers i productor i DJ habitual d’Invincible.
L'EP inclou, a més de la intro, tres peces més: "Passat, present, futur", "De luxe" i "Proposta de mínims". At Versaris han penjat l’EP en descàrrega gratuïta al seu nou portal web, des del qual aniran publicant cançons noves de manera periòdica. Llonch avança: “No volem seguir amb la dinàmica de fer un CD nou cada dos anys. És possible que no ho tornem a fer mai més”. Per veure’ls en directe, una bona opció és anar al Black Music Festival el proper 23 de març, on compartiran escenari amb la marsellesa Keny Arkana. Abans, el grup actuarà a l'Apolo de Barcelona el 30 de gener. 


Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais