Ja pots veure el videoclip de la cançó "I Was Yours"
Paula Valls, en blanc i negre
Amb només 17 anys, la jove artista de Manlleu Paula Valls publica el seu primer disc, 'Black and White' (RGB Suports, 2016). L'artista fa gala d'un pop, funk i soul que semblen anglosaxons, però que tenim molt més a prop de casa. A EDR ja pots veure el clip de la cançó "I Was Yours", enregistrat en directe.
Text: Redacció. Fotos: Xevi Valls
Els sis temes de Black and White (RGB Suports, 2016) combinen la frescor i la puresa de la veu de l'sonenca amb la solidesa i la calidesa dels experimentats instrumentistes que l’acompanyen. "L'estiu passat vaig començar a compondre les meves cançons, i quan ho vaig ensenyar al Guillem Soler, el pianista de la banda, de seguida va insistir molt que havíem de fer alguna cosa. En un obrir i tancar d'ulls teníem el disc", explica Valls. El grup el completen el guitarrista Jordi Carles Mas, el contrabaixista Franco Molinari i el bateria Joan Carles Aguerri, tots músics professionals amb una llarga trajectòria amb qui ha aconseguit crear una formació intergeneracional que s'avé a la perfecció a l'escenari.
"La música que més m'ha influenciat i marcat és música més afroamericana, soul, funk, jazz... Més negra en general. Però realment escolto de tot, penso que s'ha de ser molt obert", diu Paula Valls. Amant dels contrastos, el seu primer disc es diu Black and White (RGB Suports, 2016), també nom de la primera cançó que la cantant va escriure en anglès. "És un nom que es pot aprofitar per a moltes coses, el blanc i negre és el color de les coses de sempre, i nosaltres fem una música molt atemporal", afegeix.